Werkzaamheden
Dit kan ik voor uw bedrijf betekenen
Office Support
Office support is heel uitgebreid. Het omvat diverse werkzaamheden op secretarieel- en administratief gebied. Mijn ervaring en kwaliteiten liggen op het gebied van:
- Secretarieel/PA; agendabeheer, inbox beheer, regelen en organiseren
- Financieel/administratief; facturatie, debiteurenbeheer, inboeken creditfacturen, bankboekingen, aangifte omzetbelasting en loonbelasting
- Contractbeheer; opzet maken, uitwerken, aanpassen van overeenkomsten
- Sales support; offertes voorbereiden
HR Support
Ik kan u helpen met diverse vraagstukken op HR gebied. Maar ook met operationele HR werkzaamheden.
- Urenregistratie;verlofadministratie, verwerking van urenbriefjes / rittenstaten
- Werving & Selectie;schrijven van vacature teksten, beoordelen van CV’s, inplannen en/of voeren van gesprekken met sollicitanten
- Opstellen van; arbeidsovereenkomsten, vaststellingsovereenkomsten, scholingsovereenkomsten
- Salarisadministratie; aanleveren van mutaties, verwerken van mutaties, loonjournaalposten boeken. Voor de salarisadministratie werk ik samen met Uw Salariskantoor.
Wat kost dat?
Offerte op maat
Omdat elke situatie anders is maak ik graag een offerte op maat.
Referenties